Post by talsbankhandgafil on Feb 18, 2022 21:03:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Tom Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øke nøkler ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Tom Friends 2022 version ▞▞▞
Det er ok ikke veldig hyggelig du vil bli lei av dette spillet Jeg tror det beste spillet for en jente er Barbie Dream House Adventures det er et så fint spill prøv dette spillet en gang du vil elske dette spillet Barbie Dream House Adventures
Spillet er greit. Men vær så snill, hvis du har barn under 3 år, ikke la barnet ditt spille dette spillet. Lillebroren min spilte dette spillet og ble avhengig. Han får telefonen min selv om jeg bruker den uten å si det til meg. Han gråter høyt når jeg får telefonen min. Fetteren min under 3 er avhengig av det. IKKE SPILL HVIS DU ER UNDER 3. Edit: lillebroren min og fetteren min under 3 sier tom/hank/angela/ginger/ben når han sover. Jeg anbefaler ikke å laste ned dette spillet til barna dine.
Hei jeg synes at dette spillet var morsomt men det er bare det at det er så synd at det er så få dyr og det morsomste er å få dyr.🥰😪
Veldig veldig gøy, men de sover mye
Dette spillet er litt kjedelig... Alt du gjør er å ivareta Toms venns behov, du kan ikke gå opp i nivå eller menneskene du tar vare på vokser ikke opp. Kanskje gjøre at når en blir stor, vokser de alle opp. Tilpasningen for menneskene du tar vare på er ikke så bra. Du kan ikke endre hudtonen deres. Det er i orden... P.S. vær så snill å fikse disse, så kan jeg installere på nytt...
Bra, men for mange annonser, legg til flere matsenger og leker jeg ga 2 stjerner bc appen er morsom, men ikke for morsom morsom og morsom app 👍
Dette spillet er så morsomt! Jeg har spilt det i mer enn 5 år. Og de har ikke mange tillegg. Dette spillet er så morsomt at jeg anbefaler deg å spille det, deres minispill, kle deg ut og shoppe, det er veldig gøy
Dette spillet er så bra at jeg elsker spillet, det er så mange minispill, så vel som så mange karakterer er der hvis en jobber, så kan du gå gjennom med en annen karakter du også kan tegne... Bare én dårlig kvalitet er der som er "hvis en karakter vil føle seg søvnig, vil andre også være søvnige... Andre er gode, men jeg elsker dette spillet for mye...
Dette spillet så legg til. Så vær så snill å fikse ikke kom legg til
My Talking Tom Friends Boshqalar bec
Jeg skulle ønske at stjernene du får for å få duplikater var høyere, også jeg skulle ønske det var en mulighet til å selge ekstra mat og kjæledyrminispill for stjerner, og det ville vært fint om når du kjøper ting som fargestifter, såper og malerier ville være permanente i stedet for midlertidig.
Jeg mener du kan samle alle sammen, og hvis du får dem alle kan du gjøre hva du vil, alle sammen som om det ikke er så vanskelig å jeg har så mange kjæledyr jeg synes det er veldig bra, og du bør fortsette å spille det, dette gjør det ikke spill My Talking Angela fordi jeg har sett folk i øynene hennes.
Full av annonser. Du bør ikke kunne utsette barn for dem alle og ikke vise reklame for førstepersons skytespill som de kan se. Skam deg, skam på google og alle bedrifter som setter profitt over å gjøre det rette.
パワーレンジャー: レガシー ウォーズ アクション paq
Jeg elsker Tom and Friends, det er kjempebra 👌 Jeg har liksom ikke ord å snakke. Det er fantastisk
best i hele verden Talking Tom
Hvis jeg kunne gi dette 0 stjerner, ville jeg gjort det. Det var VELDIG GLITCHY OG TOM HØRES UT SOM EN ROBOT! fiks dette og jeg vil heve vurderingen din.
My Talking Tom Friends Boshqalar vzp
Jeg elsker denne personen som laget dette spillet, det er fantastisk, men kan du sette alle forskjellige tom friend-spill, og takk for at du laget dette spillet, det er så fantastisk og kult, dette er stort sett alt jeg har også si fortsett med det gode arbeidet im , en fan av spillene dine, jeg elsker spillene dine, farvel for nå 😉☺🥞🌭🍔🍝🌯🍟🍕
Jeg vil si at dette spillet er dårlig fordi du tror du ville ha Ben hank og ingefær, men du får bare Tom og Angela, og selv når du setter deg på bussen og drar et annet sted, tror du at de kan være inne, er de ikke og alt er det. er noen poser med ting i og kort med klistremerker på til å sette inn i en bok
For mange annonser til å være et barnespill
Jeg elsker dette spillet og noen sier at Angela er et monster 😂 Og jeg bryr meg ikke fordi jeg virkelig elsker dette spillet🖤🥀
talking tom og venner er en fantastisk og en fantastisk ✨opplevelse for meg og jeg elsker ❤ dette spillet 🎮veldig mye ❤😀♥💙
Så langt liker jeg dette spillet, og jeg tror også at annonsene kan reduseres slik at spilleren ikke trenger å se mange annonser. Dette spillet er bra. Jeg ville vurdert det ⭐⭐
👌 Veldig bra spill. Jeg liker det. Men nedlastingen går veldig sakte og jeg må laste den ned 3 .😠😠😠. Men jeg liker spillet. 😘 karakterene er veldig søte. Jeg liker angel veldig godt og alle andre karakterer også.😉😉Jeg ga bare to stjerner fordi nedlastingen er veldig veldig sakte som jeg sa. Hvis nedlastingen er rask, vil jeg ha spillet 5 stjerner siden spillet er veldig bra.
Jeg liker spillet veldig godt 🎮 men nå vet jeg ikke hvordan jeg kan få flere karakterer. Jeg har bare Tom og Engela. Fortell meg hvordan jeg får tak i dem.
veldig bra grafikk og fine carcter
Sakte sakte sakte. I løpet av tiden det tok å laste ned 47 prosent hadde jeg god nok tid til å lese en haug med negative anmeldelser og bestemte meg for ikke å bry meg med å laste ned. Jeg håpet at dette ville være supergøy, siden jeg i årevis har vært imot alle "snakkede" dyrespill på grunn av upassende ord og spørsmål. Nå er jeg enda mer skuffet ettersom spillet ikke engang er spillbart.
det er bra, men jeg må vente lenge før de våkner.
Jeg installerte den på nytt da jeg så at det var en oppdatering. Men jeg finner ikke Roy vaskebjørn å jage. Jeg sjekket minispillene også. Fortell hvor jeg kan finne Roy vaskebjørn. Aanya Agarwal
Det er gøy, men det er litt kjedelig også. Kanskje dere kan gjøre noe med det.😊
Jeg likte dette spillet til å begynne med! Jeg syntes det var morsomt og avslappende. Men nå legger alle karakterene seg etter å ha gjort én aktivitet, selv om det er rengjøring, badepauser og dusj. Det er bare bortkastet tid. Nå har dere lagt til annonser UNDER minispill! Tuller du med meg? Bare for å vite at jeg nå har slettet spillet. Jeg spiller ikke dette søppelet.
Dette spillet er så koseli og morsomt :-)
Før jeg installerer dette spillet, leste jeg kommentarene. Det var riktig, de sover for mye og har mange annonser . Jeg bryr meg egentlig ikke om annonsene, men sover for mye. Og kjæledyrene er søte skjønt. Fortsett med det OUTFIT 7. Det er derfor jeg ga dette spillet tre stjerner. Dessuten har jeg installert dette spillet så mange ganger. De sov ikke for mye når jeg installerte før. Men nå ble jeg så fort sliten. Jeg har bare tid til å spille to eller tre ganger. Du må forbedre dette spillet. Trehytta trenger flere spill også.
Vakkert spill, men ubøyelige annonser er så irriterende at barnebarnet mitt elsker dette spillet, men det 5-åringen vil ha uendelig med. Midt i spillet dukker det opp en annonse. Etter hver oppgave en annen annonse og så fortsetter det. Det er veldig frustrerende for små barn enn si for voksne.
Spillet er veldig interessant og vi nyter dette spillet, og tom er veldig pen takk..
Dette er fantastisk og fantastisk spill, jeg liker dette spillet veldig godt på grunn av karakteren og spillene bak ham.
Dette spillet er morsomt pga. Tom
Jeg elsker dette spillet, men det eneste problemet er at de blir søvnige veldig fort, vær så snill å fikse det over alt det flotte spillet
Ok, hvordan skjedde dette? Jeg trodde at de som sa at dette spillet er dårlig, lyver, men da jeg installerte spillet, vil jeg til min plassering og det sa at det var på. Jeg ble forvirret. Det var ikke på før jeg gjorde det ikke engang slå den på Jeg synes dette spillet er dårlig, ikke spill det
Betalte for spillet to ganger og det prøver å få meg til å kjøpe det igjen for å fjerne alle annonser... IGJEN... IKKE KJØP DETTE SPILLET!!!!!
Hvorfor er det ikke en måte å se alle 6 ved bordet og mate alle på en gang. Eller til og med å ha en pil der vi kan få forskjellige dyr når en er full. Hater at jeg må fortsette å prøve å tvangsmate dem, noen ganger i et godt minutt før det ville bytte ut EN! Hvis du slipper å mate bare de 3, hopper ALLE 6 opp for å gå! Ganske irriterende. Det ville også vært fint om de kunne snakke engelsk. Lurer på hva de snakker om. Hvis dette blir fikset, vil jeg gi det 5 stjerner
Jeg føler at de alle er vennene mine og huset er mitt. Alt er så realistisk.Jeg liker de nye vennene mine jeg har fått under denne pandemien. Jeg vil be deg om du kan legge til flere tegn, så ville det være utmerket for meg.🥰
Dette spillet er bra, men det er noen problemer som at dette spillet har for mange annonser. Jeg liker dette spillet, men ikke annonser, og de er også slitne etter å ha gjort 2-3 jobber og de sover. Sovetiden er veldig sakte De sover i mange timer.Det er et morsomt spill, men noen ganger når jeg låser opp en hatt, lar den meg ikke bruke den slik at jeg aldri har låst den opp, og det fortsetter å bli sur fordi jeg låste opp kokkehatten, men det står fortsatt at jeg ikke har låst den opp ennå, selv om jeg gjorde det, så det er derfor jeg gir den 2 stjerner 😡
Det er et veldig interessant spill jeg elsket dette spillet, det er grafikken, karakterene, osv. Alt er fint hver karakter er søt Tom, Ben, Hank, Ginger, Angela og en ny karakter er også her som er en svart kanin 🐰🐰og den har mange steder å nyte at vi kan lage mat og leke med alle. Det er både et offline og et online spill. Jeg vil gi de 5 ⭐⭐⭐⭐⭐stjernene, men det er et problem at hvis alle karakterene sover og gjør jobben, så blir spillet kjedelig, men jeg elsker spillet likevel 😍😍
Fint, men jeg venter på den andre, men jeg kan ikke låse opp problemet mitt
My Talking Tom Friends Інше swdg
Grunnen til at jeg ga dette spillet 3 stjerner er fordi det tar for lang tid før de sover. Og jeg tror at hvis du vil etter klærne dine, bør du betale mynter og ikke diamanter. DET ER MANGE ANNONSER, så jeg ga hvert problem 1 stjerne
Aliyah
Jeg liker det fordi det er orgel, basketball, spilletedde, sang, gitar og ballspill